LOOK AT YOURSELF AFTER WATCHING

Just nu sitter jag här i soffan med en gosig filt, en tänd brasa & tittar på Gay Galan med en godis skål bredvid. Jo tack jag mår bra! Förövrigt idag har jag fotat en tjej i studion (Hon ska ge bort hennes bilder till sin pojkvän på alla hjärtans dag.) Väldigt gulligt tyckte jag! Lite roligare och personligare present! Nu ska jag fortsätta titta på tv och arbeta vidare denna fredagskväll..

Ville också bara säga välkommen alla nya läsare, roligt att ni har hittat hit! Jag är ingen aktiv bloggare direkt, skriv gärna vad ni vill veta mer om mig.. För jag har ont om fantasi nu, mycket plugg och en del arbete. Ha en underbar kväll ♥


Gammal, men bra och tänkvärd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0