POSITIVE THOUGHTS

http://weheartit.com/Pernillalofgren

Hur roligt som helst att mina bilder är omtyckta på weheartit, det värmer om hjärtat! Har för en gångs skull äntligen funnit mig själv i min stil och det är roligt att andra också verkar gilla det. Har varit osäker i många år och alltid ändrat mig efter andras åsikter, har blivit ledsen för minsta lilla kritik och inte älskat mig själv, inte rikigt varit mig själv till 100%. Men nu är jag riktigt säker på mig själv även min personlighet. Kan vara för att jag har inte börjat bry mig lika mycket om vad andra tror/säger och följt mina egna fotspår. Jag har lyckats bra och kommit långt i livet med både yrke och andra saker. Det är ju trots allt jag som lever mitt liv och då vill jag leva det fullt ut och inte behöva leva på andras åsiker. Jag känner verkligen hemma, jag gillar vad jag ser i spegln, jag ska bli ännu mer positivare och älska mig för den jag är nu när jag äntligen känner mig hemma. Alla borde tänka positivare, inte lätt men jag lovar att det känns bättre. Ge varandra komplimanger & kärlek. Det behövs mer i detta trista land. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0