svar på fråga

Vilken secondhand butik handlar du i? Vet du om de finns flera i Uddevalla?

svar: Jag är ofta inne på pingst kyrkan och kikar varje måndag, men där har jag bara hittat ca 2 klädesplagg men jag gillar att det finns så mycket annat där, men köper mer smycken, olika roliga saker och väskor där. Men sen finns även Da Capo fast där har jag aldrig hittat något.

Men där jag handlar mycket på är loppisar på sommaren på små vägar och loppisar här i närheten jag bor så man får hålla ögonen öppna! Sen så är jag även på myrorna i Göteborg och Trollhättan. Och massa andra seconds hand i Göteborg, finns mycket runt domkyrkan och sånt och lite vid Haga. Lycka till! :)

Kan tipsa om http://www.secondhandgoteborg.se/ en väldigt bra hemsida för att hitta nya second hander !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0