water


Har jag berättat för att något bland de finaste/bästa/underbaraste jag vet är vattenfall jag kan verkligen stå hur länge som helst och bara stirra på ett vattenfall. Det är så fint, rinner och det låter och det är bara anmält UNDERBART! loooove
Det jag har ändrat på bilden är alla lampor, sänkt ljusstyrkan lite och ändrat färgnyans på vattnet, beskärt den och tagit bort träd/buskar. Hatar och tycker det är jätte rörigt att ha massa ljus i en bild och grenar och massa små saker som är här och där..
och här har ni original bilden.
orginal bilden kanske ser lite mysigare ut och mer ljus, men tycker absolut att den omgjorda är mer stilren!
Vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0