money money money

skinnbyxorna är ett big yes! ville ha dem på bikbok men dom tog ju slut direkt..och så jag letar vidare! tips någon?
och jag älskar hattar! har en stråhatt men det passar ju inte nu på våren så måste införskaffa mig en svart
Höga midjeshorts måste jag införskaffa mig snarast, letat efter ett par bra sen förra året, men inga sitter ju bra!
JAG VILL HA HIGH HEELS !!! men jag är ju redan lång (1.75) så jag blir så jädrans lång, men gud va snyggt det är!
Ett snyggt fjäder halsband hade inte suttit fel för att piffa upp en tråkig outfit
Behöver även en snygg frans väska som t.ex denna här ovanför från scorett som är riktigt snygg!


Kommentarer
william

snygg header:D

2011-03-09 @ 23:00:43
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0