att måla ett kors

Det börja med att jag köpte textil färg på panduro för ungefär 50 lappen och sen åkte jag hem tog två plastpapper och tejpa i hop så det blev ett avlångt papper. Sen ritade jag ut ett kors och sen skar jag ut med en kniv på en skärbräda. Sen la jag en skärbräda mellan t-shirten så man fick ett bra underlag och även tidningspapper så det inte kom färg på skärbrädan. Och sen var det bara att dutta på färg! men var försiktig så det inte kommer under mallen !
.. och såhär såg den ut när den var klar!
Men råka spilla färg där på sidan som ni ser så fick klippa det som ett linne, tur att det var så diskret iallafall!!
slutliga resultatet och jag blev riktigt nöjd !
Några frågor? ställ på så fall bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0