svar på fråga

Hej Johanna! Jag köper linnet så får du välja storlek och från vilken affär du vill köpa de från, priset på linnet betalar du självklart själv och sen så tar jag betalt för färgen som jag använder och att det tar några timmar att göra. Men man kan välja att jag ska köpa ett linne från tex H&M, Gina tricot, Bikbok eller vad som helst. Men om det kommer bli många som är intresserade kommer jag redan ha linnen färdiga hemma så man inte kan välja själv. Men eftersom du är den andra som är intresserad så får du välja vart i från du vill ha det ! :) bara att skicka tillbaka en kommentar eller så mailar du mig på [email protected] om du vill ha ett linne så kan vi prata mer då.
Tack så mycket!! kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0