säljer mina egna designade kläder!


Jag designar ibland egna kläder och har bland annat gjort linnet på bilden med kortset och örhängena på den andra bilden och har nu bestämt mig för att göra fler av dessa saker och sen sälja.
Om du är interesserad av något så kan du kontakta mig på: [email protected]. Jag gör även korset på t-shirtar. Priset på linnet/t-shirt kan ligga mellan 190-250 beroende på vilket märke på kläderna jag köper det kan man även avgöra själv vad man vill ha. Örhänget säljer jag per st för ca 50-70 kr och korset finns inte längre men ska försöka köpa in det .


Kommentarer
johanna

om man vill köpa ett sådant linne, ska man skaffa ett själv då eller fixar du de?

fin blogg, kram

2011-06-28 @ 17:58:13
Anonym

lycka till :)

2011-12-26 @ 00:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0